2012.08.14.
14:09

Írta: Bence1997

Előrejelzések

  1. Első pont: A héten szombaton délben lesz a besorolás! És azután este 18:00 -kor lesz a futam a Naboo -n.
  2. Második pont: Augusztus 25. -én szombaton lesz a 4. futam. Délelőtt 11:00 és 12:00 között lesz a besorolás, majd délután 17:00 -kor lesz a 4. futam azaz Corusant. ( alsó negyedek ) [ ide még többször ellátogatunk ]
  3. Harmadik pont: Ezek után Szeptember elsején nem lesz futam egy hét pihenő lesz! Szeptember 7. -én pénteken lesz az 5. futam besorolása, majd 8. -án délután 17:00 -kor lesz az 5. futam futama ( :D ) ami nem máshol lesz mint az Alderaan bolygón.

Ennyi hír elég lesz eddig! Hamarosan besorolás!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogatverseny-racing.blog.hu/api/trackback/id/tr954711953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása